pepperogparmesan gjør all mat bedre

Jeg elsker å lage mat og er nesten fanatisk motstander av kjedelig mat. Derfor skriver jeg ned noen linjer de gangene jeg mener jeg har laget noe skikkelig godt.
Enkel mat, rask mat, komplisert mat, imponerende mat, tirsdagsmat, tradisjonsmat, fusion cooking, italiensk mat, hele-lørdagskvelden-med-venner-og-vinflasker-mat, nattmat og nistemat - alt har sin tid.
Men kjedelig, smakløs mat hører ikke hjemme noen steder.
pepperogparmesan kjemper mot kjedelig mat!

onsdag 8. desember 2010

Bread in process

Her er deig bare lempet passe sjødesløst opp i tre former. Her får de heve en time til før steking. Deigen satte jeg før jobb idag, som et eksperiment har den hevet i 9 timer på et kjølig soverom.

Resultat om tre timer...


- pepperogparmesan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar