pepperogparmesan gjør all mat bedre

Jeg elsker å lage mat og er nesten fanatisk motstander av kjedelig mat. Derfor skriver jeg ned noen linjer de gangene jeg mener jeg har laget noe skikkelig godt.
Enkel mat, rask mat, komplisert mat, imponerende mat, tirsdagsmat, tradisjonsmat, fusion cooking, italiensk mat, hele-lørdagskvelden-med-venner-og-vinflasker-mat, nattmat og nistemat - alt har sin tid.
Men kjedelig, smakløs mat hører ikke hjemme noen steder.
pepperogparmesan kjemper mot kjedelig mat!

fredag 30. juli 2010

Resultater!


Å grille kveite i fiskevender funker fint! Løken ble veldig salt, pureen veldig god og squashen perfekt. Litt mindre salt på kveita neste gang. Den ble penslet med kryddersmør under grilling - veldig godt!

Det ble litt vanskelig å få kveitestykker fra fileen / koteletten fine, men jeg prøver igjen.

Tipper dette blir bra middag neste uke også - øvelse gjør mester!






- pepperogparmesan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar